• (iOS) Brothers in Arms™ 3 cheat viac bodov

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Brothers in Arms™ 3 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Brothers in Arms™ 3 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat viac bodov ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Brothers in Arms™ 3 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    PRECO TO CHCE TAK VELA MB?????

    Keby som mohol napísať recenziu bez hviezdičky, urobil by som to. Táto hra je dobrá iba *AK JU VIETE HRAŤ*. čo tým myslím? TAKMER vždy musím čakať 15 minút (niekedy 30), kým budem môcť hrať ďalšiu hru (hlúpe doplnenie energie). Ak nechcem čakať 15 minút, začnem s 10 hviezdičkami, ktoré mi nikdy nedávajú. Otvoril som veľa úrovní, ale dostal som len 20 hviezdičiek (ktoré som musel použiť na nákup granátov, pretože 20 bullest neznamená zabitie vila). Nabíjanie ostreľovača je príliš pomalé (úplne som ho upgradoval).

    Veľmi pekná hra


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :